1. Jak reklamovat zboží?
Jsme zodpovědní za vady, které se vyskytly ve zboží během dodání a byly na něm zjištěny během následujících 6 měsíců. Nejsme však zodpovědní za žádné nové vady, zejména pokud byly způsobeny nesprávným použitím. V případě použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající stupni použití nebo odpisů, které mělo použité zboží, když jste je obdrželi. V případě zboží s datem expirace jsme také zodpovědní za to, že zboží bude během tohoto období vhodné k použití.
Upozorňujeme, že přecitlivělost nebo alergická reakce na dodanou kosmetiku nelze považovat za vadu samotného zboží. Stejně tak nelze za vadu považovat nedostatky v dárcích a jiných bezplatných službách, které poskytujeme kromě vaší objednávky. Obrázky zboží v internetovém obchodě exclusirose.cz jsou ilustrativní a nepředstavují povinné znázornění vlastností zboží (například balení zboží se může lišit v důsledku změn v balení výrobcem).
UPOZORNENÍ: stav produktů musí být nepoužitý (nerozbalené originální balení).
2. Jaká práva mám při podání stížnosti?
V případě vady zboží se můžeme dohodnout na vrácení peněz formou poukázky, požádat o odstranění vady pomocí výměny.
Pokud pro nás taková vada není možná nebo nepřiměřená, můžete požádat o slevu z kupní ceny. V takovém případě zboží uložíte a my vám vrátíme část kupní ceny.
Pokud se jedná také o závažnou vadu, můžete také odstoupit od smlouvy. V tomto případě nám zašlete zboží zpět a my zaplatíme plnou kupní cenu.
POZOR ! Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit ?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
- jste o vadě před převzetím věci věděli;
- jste vadu sami způsobili;
- uplynula záruční doba.
! Výměna nebo žádost o slevu není nutné, pokud nemůžete vrátit produkt ve formě, v jaké byl obdržen.
3. Jak to mohu získat? POZOR
Zboží si můžete osobně vyžádat v prodejně exclusirose.cz na adresu POD HARFOU, 943/32, VYSOČANY, 190 00 PRAHA 9 Nezapomeňte uvést, co považujete za vadu produktu.
O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení nebo zamítnutí, vás budeme písemně informovat e-mailem nebo textovou zprávou. Můžeme vás také kontaktovat telefonicky.
Stížnost okamžitě vyřešíme. Stížnosti, včetně odstranění vady, obvykle netrvají déle než 30 dnů. Jinak máte právo odmítnout kupní smlouvu.
4. Kontaktní údaje:
Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás na adrese:
POD HARFOU, 943/32, VYSOČANY, 190 00 PRAHA 9,
Otevírací doba:
Po-Ne 9:00-19:00
+420 725 11 72 72
E-mail: info@exclusirose.cz